حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

جلسه 4 حلقه 2 تسوج

گزارش تصویری جلسه این هفته مورخه 92/10/25 روز چهارشنبه.

1- جلسه با تلاوت سوره نصر توسط تمام اعضای حلقه شروع شد.

2- معنی سوره خوانده شد و تفسیری بر این سوره توسط سرگروه گفته شد.

3-احکام و اهمیت نماز توسط سرگروه گفته شد .

4-مطالبی در مورد هفته وحدت ارائه شد و بعد از آن روزنامه دیواری های اعضای حلقه در مورد هفته وحدت را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.






نوشته شده توسط حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی
تبلیغات
كد لوگوي ما

کد لوگوی ما

گلشن راز

کانون فرهنگی حضرت ابوالفضل

پایگاه آموزشی صالحین خیبری

پیوندها

جلسه 4 حلقه 2 تسوج

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

گزارش تصویری جلسه این هفته مورخه 92/10/25 روز چهارشنبه.

1- جلسه با تلاوت سوره نصر توسط تمام اعضای حلقه شروع شد.

2- معنی سوره خوانده شد و تفسیری بر این سوره توسط سرگروه گفته شد.

3-احکام و اهمیت نماز توسط سرگروه گفته شد .

4-مطالبی در مورد هفته وحدت ارائه شد و بعد از آن روزنامه دیواری های اعضای حلقه در مورد هفته وحدت را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.




۹۲/۱۰/۲۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی

تسوج

نصر

وحدت

نصرت

نظرات (۳)

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۵ ابوالفضل فتح اللهی
آفرین به آقا بهنام
حیف که جای ما خالی است
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان
جای شما محفوظ است...
سالام اولسون تامام یولداشلار ایشا لا الله موفق اولاسیز
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون

پروردگارا

اگر در زندگی به آنچه آرزو دارم نمی رسم

به این دلیل نیست که تو نخواسته ای به دعاهای من پاسخ دهی

بلکه به این علت است که آنچه در زندگی به آن فکر می کنم

می گویم و عمل می کنم برخلاف آن چیزی است که آرزو دارم به آن برسم

 


پروردگارا

اگر در زندگی به آنچه آرزو دارم نمی رسم

به این دلیل نیست که تو نخواسته ای به دعاهای من پاسخ دهی

بلکه به این علت است که آنچه در زندگی به آن فکر می کنم

می گویم و عمل می کنم برخلاف آن چیزی است که آرزو دارم به آن برسم

 

 

ممنون از حضور سبزتون.اگر با تبادل لینک موافقید اطلاع بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی