حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

جناب آقای استاد ناصری

سر مقاله بسیجیان:

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى 
خدایا خود را به من بشناسان،زیرا اگر خود را به من نشناسانى فرستاده‏ات را نشناخته‏ام،خدایا فرستاده‏ات را به من‏ بشناسان،زیرا اگر فرستاده‏ات را به من نشناسانى حجّتت را نشناخته‏ام،خدایا حجّتت را به من بشناسان،زیرا اگر حجّتت را به‏ من نشناسانى،از دین خود گمراه مى‏شوم.

هدف عالی و غایی حلقه ها :

هدف کلی : تعالی معنویت توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان.

اهداف جزئی :

1 : تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه های مختلف فرهنگی و تربیتی .

2 : تقویت باوهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی.

تذکر : چون هدف ، تربیت مذهبی افراد است این نوع آموزش با تعلیم های عمومی فرق می کند و فراتر از یک کلاس اخلاق است . پس تکلیف مربیان خیلی سخت است. 

نقش خانه و خانواده (والدین) در این نوع تربیت فرزندان ، نقش اساسی را بازی می کند . و لازم است والدین عزیز به نکاتی را که در ذیل مقالات مطرح خواهد شد توجه و عنایت داشته باشند : 

چون محیط اول تربیت فرزندانمان ، خانه است بعد مسجد و پایگاه...

ادامه مطالب هفته آینده...



نوشته شده توسط حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی
تبلیغات
كد لوگوي ما

کد لوگوی ما

گلشن راز

کانون فرهنگی حضرت ابوالفضل

پایگاه آموزشی صالحین خیبری

پیوندها

جناب آقای استاد ناصری

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ

سر مقاله بسیجیان:

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِف نَبِیَّکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینى 
خدایا خود را به من بشناسان،زیرا اگر خود را به من نشناسانى فرستاده‏ات را نشناخته‏ام،خدایا فرستاده‏ات را به من‏ بشناسان،زیرا اگر فرستاده‏ات را به من نشناسانى حجّتت را نشناخته‏ام،خدایا حجّتت را به من بشناسان،زیرا اگر حجّتت را به‏ من نشناسانى،از دین خود گمراه مى‏شوم.

هدف عالی و غایی حلقه ها :

هدف کلی : تعالی معنویت توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان.

اهداف جزئی :

1 : تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه های مختلف فرهنگی و تربیتی .

2 : تقویت باوهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی.

تذکر : چون هدف ، تربیت مذهبی افراد است این نوع آموزش با تعلیم های عمومی فرق می کند و فراتر از یک کلاس اخلاق است . پس تکلیف مربیان خیلی سخت است. 

نقش خانه و خانواده (والدین) در این نوع تربیت فرزندان ، نقش اساسی را بازی می کند . و لازم است والدین عزیز به نکاتی را که در ذیل مقالات مطرح خواهد شد توجه و عنایت داشته باشند : 

چون محیط اول تربیت فرزندانمان ، خانه است بعد مسجد و پایگاه...

ادامه مطالب هفته آینده...

۹۲/۱۰/۱۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی

نظرات (۴)

۱۲ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۷ ミ★ミدریـــــــــادلان جنــــگ نـــــرمミ★ミ
هر که دارد هوس قبر رضا

فرستد بر غریب الغربا شاه خراسان صلوات...[گل]
پاسخ:
ممنون از حضورتان
اللهم صل علی محمد و آل محمد
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۷ عباس ارباب
سلام من را به استاد رضا ناصری برسانید امیدوارم ایشان همانند گذشته در تربیت نسل جوان موفق باشند
پاسخ:

       با سلام خدمت جناب آقای دکتر ارباب

این افتخار ماست که حضرتعالی در وبلاگ ما حضور یافتین.

نظر شما خدمت آقای ناصری رسید.

با سلام.

وبلاگ ارزشی و خوبی دارید. خوشحال میشم از ما هم دیدن کنید.

اجرتون با خدا.

لطفا فی سبیل الله لینک نمایید.

با تشکر

با سلام.

وبلاگ ارزشی و خوبی دارید. خوشحال میشم از ما هم دیدن کنید.

اجرتون با خدا.

لطفا فی سبیل الله لینک نمایید.

با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی