حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ

حلقه 2

جلسه اول حلقه صالحین نوجوانان روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی * پایگاه شهید مطهری تسوج











بخاطر کیفیت کم عکس ها عذرخواهی میکنیم .


نوشته شده توسط حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی
تبلیغات
كد لوگوي ما

کد لوگوی ما

گلشن راز

کانون فرهنگی حضرت ابوالفضل

پایگاه آموزشی صالحین خیبری

پیوندها

حلقه 2

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ
جلسه اول حلقه صالحین نوجوانان روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی * پایگاه شهید مطهری تسوج











بخاطر کیفیت کم عکس ها عذرخواهی میکنیم .
۹۲/۱۰/۰۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی

نظرات (۶)

سلام
واقعا فعالیت های خوبی دارید .
ما از سرگروه و زحمت گشان حلقه و مسئولان پایگاه شهید مطهری تسوج کمال تقدیر و تشکر را داریم
موفق باشیم
پاسخ:
سلام
ممنونیم از لطف شما
تصویر حجت نویسنده وبلاگ (چلسی بهترین تیم دنیا) را گذاشتم تو وبلاگم بیاید نگاه کنید نظر یادتون نره
برای دیدن تصاویر شبیحه خوانی روستای قره تپه به وبلاگ زیر سر بزنید.
                     p-shohadaegharatape.blogfa.com
پاسخ:
سلام
چشم حتما
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۲۹ آنتی زیون
سلام
موفق باشید .
پاسخ:
سلام
ممنون
آپم بزرگوار لینکت کنم
پاسخ:
سلام
ممنون...
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۷:۳۳ دختر کویر
سلام،خواهش می کنم،ببخشید شما اصلا مطالب من و خوندین؟
"خیرالامور اوسطها"از خود خداست، وبلاگ من به اندازه کافی مذهبی هست، یاد خدا هم توش هست، دیگه که نباید خودمو به زور عکس و اینا بکشم که مذهبی جلوه کنم، به هر حال من از وبلاگ شما خیلییییییییی خوشم اومد، آرامش خاصی داره، بازم ممنون، شما حق داشتین نظرتون رو بگین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی