حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

کونگ فو

برگزاری کلاس های رزمی برای اعضای حلقه ، سالن تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب تسوج.






نوشته شده توسط حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حلقه صالحین روحانی شهید اسماعیل زاده تسوجی
تبلیغات
كد لوگوي ما

کد لوگوی ما

گلشن راز

کانون فرهنگی حضرت ابوالفضل

پایگاه آموزشی صالحین خیبری

پیوندها

کونگ فو

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

برگزاری کلاس های رزمی برای اعضای حلقه ، سالن تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب تسوج.




نظرات (۱۰)

سلام 
خدا قوت
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۲ حلقه صالحین معصوم
سلام خسه نباشین رزمنده ها
سلام
اعیاد شعبانیه مبارک
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۴ سیدمحسن علوی
تواضع و فروتنی عباس باور نکردنی بود . همیشه عادت داشت وقتی من وارد اتاق می شدم ، بلند می شد و به قامت می ایستاد .

یک روز وقتی وارد شدم روی زانویش ایستاد . ترسیدم ، گفتم : عباس چیزی شده ؟ پاهایت چطورند ؟ خندید و گفت : نه ، شما بد عادت شده اید . من همیشه جلوی تو بلند می شوم امروز خسته ام ، به زانو ایستاده ام . می دانستم اگر سالم بود بلند می شد و می ایستاد . اصرار کردم که بگوید چه ناراحتی دارد . گفت : چند روزی بود که پاهایم را از پوتین در نیاورده بودم ، انگشتای پایم پوسیده است . نمی توانم روی پاهایم بایستم . عباس با همان حال صبح روز بعد به منطقه رفت . این اتفاق به من نشان داد که عباس از بندگان خاص خداوند است . 

از همسر شهید سردار عباس کریمی
عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم
به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک
التماس دعا ....
۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۴ گلبرگ دانلود
سلام همین حالا قالب بیان خودتونو سفارش دهید!
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۲۵ شهید گمنام
« خودشناسی، مانع پستی‌ها »

امام على علیه السلام:

مَن عَرَفَ شَرَفَ مَعناهُ، صانَهُ عَن دَناءَةِ شَهوَتِهِ وزورِ مُناهُ؛

کسى که شرافت مقام (مقصد) خویش را بشناسد، آن را از پستىِ هوس خود و دروغ بودن آرزوهایش نگه داشته است.

غرر الحکم: ح ۹۰۶۹/ دانشنامه قرآن و حدیث: ج 6 ص 138

سلام[گل]آپدیتیم...!
منتظر همراهیتون هستم
انشاءالله ورارسیز بهنام شهید اولار
البته آقا بهنام ارادتیمیز وار جنابعالیا
★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.


*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام علیکم




الا ای لاله ی خوشبو، عزیز آل پیغمبر
که بهر دین و قرآنت چنین گردیده ای پرپر
شده زین غم، گل خاتم، مدینه غرق در ماتم
دوصد لعنت به آنکس باد که مسمومت نمود از زهر


شهادت امام صادق(ع)  رو خدمت شما دوستان تسلیت عرض می کنم


با مطـــــــــــلـــــب صادق آل مـــــــــــــحمد عـلیه الســــــلام  بــــــه روزم






منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم





یاثــــــــــارالله




★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.
سلام ببخشید که اسپم دادم
یه هدیه ویژه برای کاربران بیان وجود داره اونم به مناسبت تولد امام رضا، جایزش هم ایناست:

برای یک نفر: طراحی کامل یک قالب وبلاگ بیان

برای پنج نفر: یک قالب اختصاصی

برای سه: نفر ویرایش قالب


اگه دوست داشتی شرکت کنی، کافیه توی این مطلب ( http://m-nazari.ir/post/gift-for-bayan-users ) یه دیدگاه با شرایط ذکر شده بنویسی... دوست داشتی میتونی به اشتراک هم بزاری تا دوستان هم استفاده کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی